Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
REKLAMACE
1. Všeobecná ustanovení
Reklamační řád nastavuje pravidla pro reklamační řízení, jeho správného postupu, pro rychlé vyřízení oprávněného nároku kupujícího. Kupujícímu se doporučuje seznámit se s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami.
Vyřizovatelem reklamačních řízení za stranu prodávajícího je určený odpovědný pracovník.
Reklamační řád vychází obsahově z VOP.
2. Práva a povinnosti
Reklamační řád, jenž určujte postup kupujícího, se řídí aktuální právní úpravou, zejm. předpisy 89/2012 Sb.,Občanský zákoník, zákonem 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele.
Možnost uplatnění reklamace na vadné zboží je omezena pouze na zboží, které bylo zakoupeno v našem online obchodě, což kupující musí potvrdit předložením řádně vyplněného dokladu o koupi.
Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
- neodborným použitím zařízení
- mechanickým poškozením nebo opotřebením
- živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
- jinými vnějšími vlivy
- prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním
- u vady, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající se zavazuje k co nejrychlejšímu vyřízení reklamace.
- u vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc byla řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu zboží.
- odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na špatně zabalené a chybně odeslané zásilky od kupujícího s reklamovaným zbožím.
- neoznámené zásilky k reklamačnímu řízení nebudou vyřizovány
- reklamace zboží musí být vyřízena do 30 kalendářních dnů od doručení zboží prodávajícímu
- v případě, že prodávající neopraví nebo nevymění reklamované zboží ve lhůtě, má kupující nárok na nový výrobek nebo vrácení celé kupní ceny
- při oprávněné reklamaci hradí výlohy na zaslání zboží zpět ke kupujícímu prodávající
- zaslání reklamované věci k prodejci hradí kupující
- kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy pouze v zákonem stanovených případech a za splnění dalších podmínek uvedených tomto reklamačním řádu
- kupující je povinen u důvodu obezřetnosti informovat prodávajícího na email, ještě před odesláním reklamovaného zboží, že zboží odesílá
- prodávající je povinen informovat kupujícího o ukončení reklamačního řízení
3. Předání - doprava reklamovaného zboží
Reklamované zboží musí zákazník zaslat na adresu sídla eshopu, tedy na: Ing. Jiří Šimoník, Nezdenice 6, 687 32 Nezdenice. V případě zaslání postupujte podle instrukcí v bodě "způsob uplatnění reklamace" reklamačního řádu. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazníku zboží doručeno na adresu/výdejní místo dle původní objednávky.
4. Způsob uplatnění reklamace
Kupující je povinen vždy prokázat původ zboží souvztažnými dokumenty (Faktura, účtenka a objednávka, dle které byly prodejní doklady vystaveny).
V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době, je místem uplatnění reklamace na adrese prodávajícího.
Z důvodu rychlého vyřízení reklamace a dodržení kvality reklamačního řízení je nutno dodržet pokyny prodávajícího.
Pokyny:
Kupující informuje prodávajícího na email: simonik.Jirka@seznam.cz o vzneseném požadavku na reklamaci. Kupující se zavazuje dodat na email prodávajícího reklamační protokol a fotografie zboží, kterého se reklamace týká.
Na základě těchto údajů Vás pověřená osoba k reklamačnímu řízení bude zpětně kontaktovat k vyřízení Vašich požadavků.
Následně lze reklamaci uplatnit:
Zasláním přepravní službou (Česká pošta) s kopií vyplněného formuláře Reklamační protokolu, o fyzickém převzetí do reklamačního řízení bude kupující informován prostřednictvím elektronické pošty (emailem), v případě uznání reklamace reklamační řízení začíná běžet dnem převzetí zboží.
ke stažení: