V lednu jsme pro Vás připravili nové kabeláže: JAWA 500 OHC pro VAPE ve verzi 01 a 02, JAWA Pérák FJ pro VAPE (opletený vodič) a JAWA Pérák FJ - barevné vodiče + bužírky. Momentálně pracujeme na JAWĚ Bizon - kabeláže jak pro verzi s dynamem, tak i VAPE bude během března. V dubnu se můžete těšit na první kousky kompletní kabeláže na JAWA 350/638 a 350/639, které budeme nabízet jako jediní na trhu!
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Ne, 8-22 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. O nákupu
  3. Reklamace

REKLAMACE

1. Všeobecná ustanovení
Reklamační řád nastavuje pravidla pro reklamační řízení, jeho správného postupu, pro rychlé vyřízení oprávněného nároku kupujícího. Kupujícímu se doporučuje seznámit se s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami.
Vyřizovatelem reklamačních řízení za stranu prodávajícího je určený odpovědný pracovník.
Reklamační řád vychází obsahově z VOP.

2. Práva a povinnosti
Reklamační řád, jenž určujte postup kupujícího, se řídí aktuální právní úpravou, zejm. předpisy 89/2012 Sb.,Občanský zákoník, zákonem 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele.

Možnost uplatnění reklamace na vadné zboží je omezena pouze na zboží, které bylo zakoupeno v našem online obchodě, což kupující musí potvrdit předložením řádně vyplněného dokladu o koupi.


Záruka se nevztahuje na škody způsobené:

  • neodborným použitím zařízení
  • mechanickým poškozením nebo opotřebením
  • živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
  • jinými vnějšími vlivy
  • prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním
  • u vady, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající se zavazuje k co nejrychlejšímu vyřízení reklamace.
  • u vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc byla řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu zboží.
  • odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na špatně zabalené a chybně odeslané zásilky od kupujícího s reklamovaným zbožím.
  • neoznámené zásilky k reklamačnímu řízení nebudou vyřizovány
  • reklamace zboží musí být vyřízena do 30 kalendářních dnů od doručení zboží prodávajícímu
  • v případě, že prodávající neopraví nebo nevymění reklamované zboží ve lhůtě, má kupující nárok na nový výrobek nebo vrácení celé kupní ceny
  • při oprávněné reklamaci hradí výlohy na zaslání zboží zpět ke kupujícímu prodávající
  • zaslání reklamované věci k prodejci hradí kupující
  • kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy pouze v zákonem stanovených případech a za splnění dalších podmínek uvedených tomto reklamačním řádu
  • kupující je povinen u důvodu obezřetnosti informovat prodávajícího na email, ještě před odesláním reklamovaného zboží, že zboží odesílá
  • prodávající je povinen informovat kupujícího o ukončení reklamačního řízení

 

3. Předání - doprava reklamovaného zboží

Reklamované zboží musí zákazník zaslat na adresu sídla eshopu, tedy na: Ing. Jiří Šimoník, Nezdenice 6, 687 32 Nezdenice. V případě zaslání postupujte podle instrukcí v bodě "způsob uplatnění reklamace" reklamačního řádu. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazníku zboží doručeno na adresu/výdejní místo dle původní objednávky.

4. Způsob uplatnění reklamace

Kupující je povinen vždy prokázat původ zboží souvztažnými dokumenty (Faktura, účtenka a objednávka, dle které byly prodejní doklady vystaveny).
V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době, je místem uplatnění reklamace na adrese prodávajícího. 
Z důvodu rychlého vyřízení reklamace a dodržení kvality reklamačního řízení je nutno dodržet pokyny prodávajícího. 

Pokyny:
Kupující informuje prodávajícího na email: simonik.Jirka@seznam.cz o vzneseném požadavku na reklamaci. Kupující se zavazuje dodat na email prodávajícího reklamační protokol a fotografie zboží, kterého se reklamace týká.

Na základě těchto údajů Vás pověřená osoba k reklamačnímu řízení bude zpětně kontaktovat k vyřízení Vašich požadavků.

Následně lze reklamaci uplatnit:

Zasláním přepravní službou (Česká pošta) s kopií vyplněného formuláře Reklamační protokolu, o fyzickém převzetí do reklamačního řízení bude kupující informován prostřednictvím elektronické pošty (emailem), v případě uznání reklamace reklamační řízení začíná běžet dnem převzetí zboží.

ke stažení:

Reklamační protokol

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Velkoobchod - spolupráce B2B

Nabízíme spolupráci dalším e-shopům a prodejcům.

Nabízíme velkoobchodní ceny!

Kde nás najdete

Nezdenice 6

687 32 Nezdenice (okres Uherské Hradiště)

Kontakty
Jiří Šimoník
(Po-Ne, 8-22 hod.)